середу, 13 березня 2013 р.

«…І час летить не стишує галопу…»


Це тільки мить, уривочок, фрагмент.
   Остання нота ще бринить в повітрі,--
   дивися: Час, великий диригент,
   перегортає ноти на пюпітрі.
(Ліна Костенко)

Весна… Одне тільки слово. Все оживає в природі, оживає душа. Ще зовсім недавно на календарі був лютий, але серце не обдуриш. Воно відчувало наближення березня. Цього року він прийшов до мене по особливому..Не з думками про теплі дні, про те, що  нарешті ми знімемо з себе важкі кожухи зимових затяжних ранків, а зі спогадами про минулорічний насичений березень. Вже два тижні не вмовкаю, розповідаючи всім, як пам’ятаю кожен день підготовки до конкурсу, кожну хвилину, проведену на зльоті. І справді… Цього року я ніби знову переживаю всі моменти наново, хоч і не готуюсь до конкурсних завдань. Захоплюючий образ від проведених днів назавжди залишиться в моїй свідомості.
Рік після минулого зльоту пролетів. Інакше не скажеш… Він не питав чи є час занотовувати, чи вистачає повітря, щоб вдихнути на повні груди, не цікавився вибором швидкості, хоч насправді «за кермом» була я. І ось напередодні сорок другого зльоту я питаю себе, чи змінилася я? Як би я готувалася до цьогорічного конкурсу, якби минулого року мене там не було? І попри купу думок в голові, я чітко чую свій внутрішній голос, який впевнений в тому, що все сталося саме тоді, коли я цього потребувала. Саме в перший рік свого життя у школі це допомогло мені стати впевненішою. Але разом з тим, я залишилася такою ж як і тоді… повною сил та енергії, сповненою надії та віри в початі справи, інколи нестриманою, інколи занадто серйозною.. Головне я залишилася собою. Я зрозуміла, що у всіх складних ситуаціях треба перш за все слухати те, що підказує тобі твоє серце. Ніколи не сумніватися, пробувати, вирішувати, експериментувати. Якщо складно – питати поради, не боятися критики та черпати наснагу з улюблених занять. Адже саме це є рушійною силою становлення молодого вчителя. І хоч кожного дня наше життя набирає іншого забарвлення, треба зуміти правильно підібрати палітру фарб та в тон розмістити кольори, і тоді кожен наший новий день буде по новому цікавий!
Нехай цьогорічний березень стане для кожного з нас особливим!